fetne

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

آموزش طرز تهیه انواع شیرینی ها از بهترین و خوشمزه ترین خوراک های ایرانی و ملل را با بهترین دستور پخت و تهیه شیرینی ها برایتان در این بخش قرار داده ایم. شما می توانید با انتخاب هر شیرینی طرز تهیه و آموزش آن را بیاموزید.

یکی از شیرینی های خوشمزه و سنتی ایرانی سوهان است که معمولاً به عنوان یک عصرانه در کنار چای سرو می شود. این شیرینی لذیذ در بیشتر شهرهای ایران به روش های مختلف تهیه می شود که معروف ترین نوع سوهان، سوهان شهر قم می باشد که معمولا به عنوان اصلی ترین سوغاتی این شهر شناخته می شود.

در حقیقت می توان گفت سوهان نوعی حلوا است، که از جوانه گندم تهیه می شود و انواع مختلفی دارد، که از جمله آن می‌ توان به سوهان عسلی، کنجدی،  کره ای، سوهان ، لقمه، بادامی و سوهان حلوایی اشاره کرد. سوهان قم از ترکیب آرد گندم، پودر جوانه گندم، آب، کره، عسل، شکر، زعفران، مغز پسته، پودر هل و خلال بادام تهیه می شود.

آموزش و طرز تهیه انواع شیرینی

آموزش شیرینی پزی همیشه یکی از نیاز های بشر بوده است که بتواند یک شیرینی خوشمزه را به عنوان یک خوراکی برای میان وعده های خود طبخ و تهیه نماید.

شیرینی پزی خود یکی از هنر های مخصوص و خاص آشپزی است که یقینا هر آشپزی این هنر ها را ندارد. در این بخش دنیایی از شیرینی های خوشمزه و خوش طعم را برایتان آموزش داده ایم. آموزش شیرینی پزی همانطور که بیان شد بسیار خاص است. شما باید بدانید که چگونه سریع و فوری بتوانید یک شیرینی خوشمزه و خوش طعم را تهیه نمایید.

آموزش شیرینی پزی شامل دنیایی از شیرینی های خوشمزه است. حتما این بخش را کامل مطالعه نمایید.

باقلوا خانگی با 1TouchFood

در این بخش به آموزش باقلوا خانگی خواهیم پرداخت. شما عزیزان می توانید آموزش کامل باقلوا را در این بخش مطالعه نمایید.

طرز تهیه باقلوا خانگی ترکی برای 6 نفر را برای شما عزیزان به صورت کاملا حرفه ای تدارک دیده ایم. امیدواریم که در این بخش از آموزش آنلاین طرز تهیه باقلوا را آموخته و این شیرینی سنتی را در منزل برای عزیزانتان تهیه و نوش جان نمایید.

باقلوا را میتوان از شیرینی های فوق العاده خوشمزه و لذیذ دانست که در شهر ها و کشور های مختلفی تهیه و سرو می شوند. این شیرینی خوشمزه که در اصل با پسته تهیه می شود و البته نوع ترکی آن به این صورت است، روز جهانی خاصی هم دارد.

روز جهانی باقلوا 18 نوامبر هر سال در استانبول ترکیه جشن گرفته می شود. طرز تهیه باقلوا خانگی ترکی که امروز برای شما عزیزان آماده کرده ایم، همان باقلوای استانبولی است. پس این آموزش را دنبال کنید و این شیرینی خوشمزه ترکی را آموخته و در منزل با چای نوش جان کنید.

یک شیرینی تبریزی برایتان در نظر داریم که کافیه آنرا امتحان کنید؛ پس طرز تهیه قرابیه تبریز مخصوص را مطالعه نمایید. ترکیه بطور کل از آن دسته کشور هایی است که دارای فرهنگ غنی در زمینه های مختلف بوده و این فرهنگ در آشپزی و تغذیه این کشور این به حد بسیار زیادی دیده می شود.

آشپزی ترکی شامل انواع غذاها و شیرینی های خوش طعم و مزه بوده طرز تهیه این شیرینی خانگی ترکی که در حال مطالعه آن هستید نیز یکی از این شیرینی های بی نظیر می باشد.

آموزش آشپزی می بایست بسیار اصولی انجام شود. حواستان جمع باشد. بایستی دست پخت آشپزی خودتان را دگرگون کنید. برای اینکار می بایست دستور پخت های جدید و به روزی را در دسترس خودتان داشته باشید. دنیایی از اطلاعات آشپزی را می توانید در سایت آموزش آشپزی مشاهده نمایید. مرکز آموزش آنلاین آشپزی همیشه بهترین اطلاعات را به شما عزیزان منتقل خواهد کرد.

  • vali gholami